fbpx
Princess Yachts Sweden Denmark Norway

VIL DU ARBEJDE MED PRINCESS YACHTS DENMARK?

COORDINATOR & OFFICE MANAGER

Drømmer du om at tilbringe dine dage i et marint miljø iblandt luksus yachts bare 15 minutter syd for København? Det er ikke en betingelse at have nogen kendskab til både, men vi har ikke noget imod du deler vor passion.

Som Koordinator og Office Manager, vil du blive en central person for kontakt til salgsafdeling, aftersales samt som kunde kontakt. Vi søger altid den bedst mulige relation til vore kunder, og derfor vil en del af din opgave blive sammen med alle andre ansatte at hjælpe med at lokalisere og ekspandere vor kundebase for vort brand og services.

Office managerens hoved opgaver inkluderer:

  • Få enhver besøgende til at føle sig velkommen, find ud af deres behov og hvis relevant introducer den til salgs teamet.
  • Supportere marketing afdelingen med at organisere kunde events samt boat shows.
  • Følge op på at arbejds opgaver følger opsatte tidsplaner for Aftersales Teknikere udarbejdet på et ugentlig teams møde.
  • Booke tredje parts service kontrakter, så som catering, rejse arrangementer, båd polering løft og rengøring.
  • Rapportere project timer I anvendte CRM system.
  • Simpel bogføring som support til Finance Manageren, for eksempel ved at verificere projekter på indkommende fakturaer

Du besidder exceptionelle evner og interesse for organisation, stærk service orientering, en naturlig flair for kunde relationer og en godt ‘can-do’ mod. Du vil også være I stand til at prioritere og lede flere projekter på en effektiv og tillidsfuld måde på samme tid. Vi leder efter dig, der er:

  • Social og udadvendt
  • En do’er
  • Struktureret
  • Selvsikker og determineret

Du vil tage del i vore mål for succes, mens du er selvsikker i at omgås med premium kunder. Tidligere erfaring som concierge i hotel industrien eller som del af projekt/event management kunne være hjælpsomt. Perfekt dansk sprog mundtligt såvel som skriftligt er et absolut must. Yderligere på grund af selskabets internationale struktur bør du være flydende i mundtligt såvel som skriftligt engelsk. Du må have kørekort til bil samt besidde basis EDB kundskaber.

Hos os vil du blive en del af et dedikeret og højt motiveret team på tværs af Skandinavien. Du vil arbejde med et ledende luksus brand og vil blive bekendt med vore kunder, som er en spændende og fantastisk kunde gruppe. Nogle få gange om året vil der blive mulighed for at rejse på teambuilding kurser samt internationale bådudstillinger.

Det er en fuldtids stilling, men vi slutter arbejde kl 13.30 fredag, så vi normalt holder lang weekend. Vi forsøger at tage os godt af vort team, og der er privat syge forsikring inkluderet i aftalen.

For yderligere informationer er du meget velkommen til at kontakte ejeren og den Svenske office manager Jessica Martinsson (tel +46706687713). Vi søger efter meningsfulde ansøgninger skrevet på dansk inklusive dine løn forventninger samt din tidligste startdato til: jessica@princessyachts.se

SALES EXECUTIVE

Er du en resultatorienteret og energisk salgsperson? Kan du lide at tage udfordringer op og sælge eksklusive både i premium-segmentet? Så er du måske den rette person for os!

Efter 30 års trofast tjeneste hos Princess, går en af vores sælgere snart på pension. Vi søger derfor en ny sælger til vores skandinaviske team til kontoret i Greve Marina, 15 min. syd for København.

Ud over kontor og marina i Greve er vi også placeret i Norge og Sverige. Vort marked er dog meget større, idet vi foruden nye Princess yachts også sælger brugte både til kunder i og uden for Europa.

Vi ser i dig en person, der har erfaring med at sælge til velhavende forbrugere. Du skal fornemme, hvad kunden vil have og hurtigt fange købssignaler, følge op på salgs-leads, og være i stand til at afslutte en handel. Du skal levere service til kunden på topniveau.

Da vi arbejder på et internationalt marked, er det vigtigt, at du behersker engelsk og dansk, i skrift og tale. Du må være forberedt på at skulle rejse en del. Deltagelse i messer i Danmark og i udlandet er et krav, da bådmesserne er nogle af de vigtigste markedspladser for os. Ud over dette skal du have et godt helbred, være repræsentativ, struktureret og i stand til at kommunikere på en let forståelig måde.

DIN ROLLE SOM SALES EXECUTIVE

  • Dit primære fokus vil være at øge salget på det danske og sydsvenske marked
  • Du skal medvirke til at sælge brugte både på det Europæiske marked
  • Deltagelse i salgsaktiviteter og events på bådmesser i Danmark og i udlandet
  • Du varetager new biz aktiviteter blandt såvel eksisterende som nye kunder
  • Du skal følge op på salgs leads, og være i stand til at afslutte en handel
  • Du skal levere service til kunderne på topniveau

HVAD TILBYDER PRINCESS DIG?

  • Du bliver en del af en velkonsolideret virksomhed med højt til loftet
  • Du bliver en del af et erfarent Skandinavisk team, som klæder dig godt på til at kunne komme flyvende fra start samt være dine tætte sparringspartnere i salgsprocesserne
  • Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor det vægtes højt at have det godt sammen, og alle er af den overbevisning, at det skal være sjovt at gå på arbejde
  • Arbejdsmiljøet er uhøjtideligt og med en uformel omgangstone
  • Du får rig mulighed for at præge firmaets udvikling og høste det store potentiale
  • Du får store frihedsgrader med mulighed for at deltage i internationale events
  • Attraktive ansættelsesforhold, med en løn, der er sammensat af fast gage og provision
  • Din arbejdsplads bliver på Princess’s kontor i Greve Marina
  • Vi forsøger at tage os godt af vort team, og der er privat syge forsikring inkluderet i aftalen

Du må have kørekort og bil. For yderligere informationer er du meget velkommen til at kontakte ejeren Jessica Martinsson (tel +46 706687713).

Vi søger efter meningsfulde ansøgninger skrevet på dansk inklusive dine løn forventninger samt din tidligste startdato til: job@princessyachts.dk

FIRMA INFORMATIONER

Princess Yachts Denmark ApS er et helejet datterselskab af Premium Yachts Scandinavia AB, som er distributør for Princess Yachts i Sverige, Norge og Danmark, der driver en omfattende international handel med nye og brugte både, tilbehør og service med marinaer på Vindön [HQ], København, Oslo og Bergen. Gruppen er den tredjestørste distributør worldwide for engelskproducerede Princess Yachts og er blevet tildelt den prestigefyldte pris ”Distributor of the Year 2021”.

Princess Yachts er et af marine branchens mest respekterede varemærker. Fabrikken i Plymouth i sydvest England, med over 3500 ansatte har produceret motorbåde siden 1965. Det brede modelprogram udvikles konstant og strækker sig fra 35 til 95 fod, dvs. fra 11 til 30 meter.

contact
contact

KONTAKT OS

Vi glæder os til at komme i kontakt med Dig!

BESTILLE RESERVEDELE

Hvis det tilbehør eller reservedele du ønsker, ikke er tilgængelig i vores webshop?

Princess Yachts Denmark ApS

Åbningstider
Mandag – Fredag 09:00 – 17:00
Andre tidspunkter efter aftale.

Princess Yachts West Sweden AB

Åbningstider
Mandag – Torsdag 07:30 – 17:00
Fredag 07:30 – 14:00
Andre tidspunkter efter aftale.

Princess Yachts Norway AS

Åbningstider
Mandag – Fredag 09:00 – 16:30
Andre tidspunkter efter aftale.

Åbningstider
Månd – Fred 9:30 – 18 (sommar)
Månd – Fred 9:30 – 17 (vinter)
Andre tidspunkter efter aftale.

EJER & BESTYRELSE

Sverige | Norge | Danmark

benny-martinsson_2017-sv_500x500px
Benny Martinsson

Ejer | Bestyrelsesmedlem
CEO
benny@princessyachts.se
M: +46 70 644 21 10

jessica-martinsson_southampton-2017-sv_500x500px
Jessica Martinsson, M.Sc.

Ejer | Bestyrelsesmedlem
Salg, Marketing & Økonomi
jessica@princessyachts.se
M: +46 70 668 77 13

Lars Falkeskog

Ejer | Bestyrelsesformand

DEN DANSKE KONTOR

Shayda
Shayda Mehran

Coordinator & Office Manager
shayda@princessyachts.dk
M: +45 70 26 84 84

peter-vinther-sv_500x500px
Peter Vinther

Managing Director Denmark & Sales
peter@princessyachts.dk
M: +45 40 10 18 84

Thomas-Lykke
Thomas Lykke

Sales Executive
thomas@princessyachts.dk
M: +45 40 24 18 84

profile

Sales Executive

Veit-Kormannshaus-Krei
Veit Kormannshaus Krei

Mekaniker
support@princessyachts.dk
T: +45 32 67 13 25

Michael-schmidt-500x500
Michael Schmidt

Mekaniker
support@princessyachts.dk
T: +45 32 67 13 25

seweryn-jaeger-sv_500x500px
Seweryn K. Jæger

Indkøbere & Dele Salg
support@princessyachts.dk

DET SVENSKE KONTOR

Alexander-Tilly
Alexander Tilly

Sales Executive
alexander@princessyachts.se
M: +46 70 644 28 42

profile
Jessica Martinsson

Finance Manager Scandinavia
finance@princessyachts.se
T +46 10 146 58 35

nellie-petersen
Nellie Petersen

Markedskoordinator Skandinavien
marketing@princessyachts.se
M: +46 70 644 21 51

seweryn-jaeger-sv_500x500px
Seweryn K. Jæger

Indkøbere & Dele Salg
support@princessyachts.se

niclas-juvakka
Niclas Juvakka

Indkøbere & Dele Salg
support@princessyachts.se

jesper-rohlander-sv_500x500px
Jesper Röhlander

Service Manager Sverige
jesper@princessyachts.se
M: +46 70 644 21 02

Kalle-Wallin
Kalle Wallin

Technical Aftersales
support@princessyachts.se

DET NORSKE KONTOR BERGEN

svein-erik-palmstrom_oslo-2017-sv_500x500px
Svein Erik Palmstrøm

Managing Director Norge & Salg
sveinerik@princessyachts.no
M: +47 477 62 069

petter-mork-knudsen-sv_500x500px
Petter Mork Knudsen

Salg & Service West Norge
petter@princessyachts.no
M: +47 918 42 349

seweryn-jaeger-sv_500x500px
Seweryn K. Jæger

Indkøbere & Dele Salg
support@princessyachts.no

Robert-Pedersen
Robert Pedersen

Verkstadschef
robert@princessyachts.no
M: +47 459 53 020

Stian-Ostebrod
Stian Østebrød

Service Norge

fredrik_fluge_nielsen_web
Fredrik Fluge Nilsen

Service Norge

DET NORSKE KONTOR OSLO

Eva-Dammen-100
Eva Dammen

Manager East Norge & Salg
eva@princessyachts.no
M: +47 477 60 887

stein-ulltveit-moe
Stein Ulltveit-Moe

Salg & Service East Norge
stein@princessyachts.no
M: +47 477 59 663

profile
Rekrytering pågår

Service Norge

seweryn-jaeger-sv_500x500px
Seweryn K. Jæger

Indkøbere & Dele Salg
support@princessyachts.no