COORDINATOR & OFFICE MANAGER
Drømmer du om at tilbringe dine dage i et marint miljø iblandt luksus yachts bare 15 minutter syd for København? Det er ikke en betingelse at have nogen kendskab til både, men vi har ikke noget imod du deler vor passion.
Som Koordinator og Office Manager, vil du blive en central person for kontakt til salgsafdeling, aftersales samt som kunde kontakt. Vi søger altid den bedst mulige relation til vore kunder, og derfor vil en del af din opgave blive sammen med alle andre ansatte at hjælpe med at lokalisere og ekspandere vor kundebase for vort brand og services.
Office managerens hoved opgaver inkluderer:
- Få enhver besøgende til at føle sig velkommen, find ud af deres behov og hvis relevant introducer den til salgs teamet.
- Supportere marketing afdelingen med at organisere kunde events samt boat shows.
- Følge op på at arbejds opgaver følger opsatte tidsplaner for Aftersales Teknikere udarbejdet på et ugentlig teams møde.
- Booke tredje parts service kontrakter, så som catering, rejse arrangementer, båd polering løft og rengøring.
- Rapportere project timer I anvendte CRM system.
- Simpel bogføring som support til Finance Manageren, for eksempel ved at verificere projekter på indkommende fakturaer
Du besidder exceptionelle evner og interesse for organisation, stærk service orientering, en naturlig flair for kunde relationer og en godt ‘can-do’ mod. Du vil også være I stand til at prioritere og lede flere projekter på en effektiv og tillidsfuld måde på samme tid. Vi leder efter dig, der er:
- Social og udadvendt
- En do’er
- Struktureret
- Selvsikker og determineret
Du vil tage del i vore mål for succes, mens du er selvsikker i at omgås med premium kunder. Tidligere erfaring som concierge i hotel industrien eller som del af projekt/event management kunne være hjælpsomt. Perfekt dansk sprog mundtligt såvel som skriftligt er et absolut must. Yderligere på grund af selskabets internationale struktur bør du være flydende i mundtligt såvel som skriftligt engelsk. Du må have kørekort til bil samt besidde basis EDB kundskaber.
Hos os vil du blive en del af et dedikeret og højt motiveret team på tværs af Skandinavien. Du vil arbejde med et ledende luksus brand og vil blive bekendt med vore kunder, som er en spændende og fantastisk kunde gruppe. Nogle få gange om året vil der blive mulighed for at rejse på teambuilding kurser samt internationale bådudstillinger.
Det er en fuldtids stilling, men vi slutter arbejde kl 13.30 fredag, så vi normalt holder lang weekend. Vi forsøger at tage os godt af vort team, og der er privat syge forsikring inkluderet i aftalen.
For yderligere informationer er du meget velkommen til at kontakte ejeren og den Svenske office manager Jessica Martinsson (tel +46706687713). Vi søger efter meningsfulde ansøgninger skrevet på dansk inklusive dine løn forventninger samt din tidligste startdato til: jessica@princessyachts.se
SALES EXECUTIVE
Er du en resultatorienteret og energisk salgsperson? Kan du lide at tage udfordringer op og sælge eksklusive både i premium-segmentet? Så er du måske den rette person for os!
Efter 30 års trofast tjeneste hos Princess, går en af vores sælgere snart på pension. Vi søger derfor en ny sælger til vores skandinaviske team til kontoret i Greve Marina, 15 min. syd for København.
Ud over kontor og marina i Greve er vi også placeret i Norge og Sverige. Vort marked er dog meget større, idet vi foruden nye Princess yachts også sælger brugte både til kunder i og uden for Europa.
Vi ser i dig en person, der har erfaring med at sælge til velhavende forbrugere. Du skal fornemme, hvad kunden vil have og hurtigt fange købssignaler, følge op på salgs-leads, og være i stand til at afslutte en handel. Du skal levere service til kunden på topniveau.
Da vi arbejder på et internationalt marked, er det vigtigt, at du behersker engelsk og dansk, i skrift og tale. Du må være forberedt på at skulle rejse en del. Deltagelse i messer i Danmark og i udlandet er et krav, da bådmesserne er nogle af de vigtigste markedspladser for os. Ud over dette skal du have et godt helbred, være repræsentativ, struktureret og i stand til at kommunikere på en let forståelig måde.
DIN ROLLE SOM SALES EXECUTIVE
- Dit primære fokus vil være at øge salget på det danske og sydsvenske marked
- Du skal medvirke til at sælge brugte både på det Europæiske marked
- Deltagelse i salgsaktiviteter og events på bådmesser i Danmark og i udlandet
- Du varetager new biz aktiviteter blandt såvel eksisterende som nye kunder
- Du skal følge op på salgs leads, og være i stand til at afslutte en handel
- Du skal levere service til kunderne på topniveau
HVAD TILBYDER PRINCESS DIG?
- Du bliver en del af en velkonsolideret virksomhed med højt til loftet
- Du bliver en del af et erfarent Skandinavisk team, som klæder dig godt på til at kunne komme flyvende fra start samt være dine tætte sparringspartnere i salgsprocesserne
- Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor det vægtes højt at have det godt sammen, og alle er af den overbevisning, at det skal være sjovt at gå på arbejde
- Arbejdsmiljøet er uhøjtideligt og med en uformel omgangstone
- Du får rig mulighed for at præge firmaets udvikling og høste det store potentiale
- Du får store frihedsgrader med mulighed for at deltage i internationale events
- Attraktive ansættelsesforhold, med en løn, der er sammensat af fast gage og provision
- Din arbejdsplads bliver på Princess’s kontor i Greve Marina
- Vi forsøger at tage os godt af vort team, og der er privat syge forsikring inkluderet i aftalen
Du må have kørekort og bil. For yderligere informationer er du meget velkommen til at kontakte ejeren Jessica Martinsson (tel +46 706687713).
Vi søger efter meningsfulde ansøgninger skrevet på dansk inklusive dine løn forventninger samt din tidligste startdato til: job@princessyachts.dk
FIRMA INFORMATIONER
Princess Yachts Denmark ApS er et helejet datterselskab af Premium Yachts Scandinavia AB, som er distributør for Princess Yachts i Sverige, Norge og Danmark, der driver en omfattende international handel med nye og brugte både, tilbehør og service med marinaer på Vindön [HQ], København, Oslo og Bergen. Gruppen er den tredjestørste distributør worldwide for engelskproducerede Princess Yachts og er blevet tildelt den prestigefyldte pris ”Distributor of the Year 2021”.
Princess Yachts er et af marine branchens mest respekterede varemærker. Fabrikken i Plymouth i sydvest England, med over 3500 ansatte har produceret motorbåde siden 1965. Det brede modelprogram udvikles konstant og strækker sig fra 35 til 95 fod, dvs. fra 11 til 30 meter.